BMW 5GT
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, stworzyliśmy system oparty na rozwiązaniach najwyższej jakości.
System został oparty na fabrycznej jednostce głownej w BMW 5GT, wsparty końcówką mocy z procesorem DSP- HELIX P SIX DSP MK2. Jest to urządzenie znacząco poprawiające jakość dźwięku wyposażone w procesor audio o rozdzielczości 64 bitów i mocy obliczeniowej 295MHz oraz dowolną konfigurację za pomocą oprogramowania DSP PC-Tool.
Przy tak znaczącej zmianie nie mogliśmy zostawić na miejscu fabrycznego 2-drożnego systemu głośników. Został on odpowiednio zastąpiony 3-drożnym. Za niskie częstotliwości odpowiedzialne są ośmiocalowe głośniki MATCH MS 8B-BMW.1, specjalnie dedykowane do montażu pod przednimi fotelami. W drzwiach, za fabrycznymi maskownicami umieszczone zostały 3,15 calowe BRAX MATRIX ML3, skonstruowane dla przenoszenia średnich częstotlowości. Oba modele głośników wyposażono w neodymowy nagnes, dzięki czemu osiągnięto maksymalną moc, przy niewielkich rozmiarach. Za najwyższe częstotliwości, a co za tym idzie, za szczegółowość całego systemu odpowiadają tweetery HELIX C 1T, zamontowane w wymienionych specjalnie dla nich trójkątach lusterek.
Położone zostały również przewody głośnikowe, odpowiednio dobrane do parametrów każdego z przetworników. Tak zamontowany system nie wpłynął w żaden sposób na funkcjonalność jednostki sterującej, czy zmianę wyglądu wnętrza auta. Strojenie brzmienia odbyło się za pomocą profesjonalnego oprogramowania ATF DSP PC-Tool i specjalistycznego mikrofonu dedykowanego do tego typu prac. Efekt to hi-endowe brzmienie, dostępne jedynie na sprzęcie klasy audiofilskiej, które osiągalne jest teraz w każdej, długiej, czy krótkiej podróży.