Jako autoryzowany dystrybutor produktów marki Bury mamy szeroką gamę tych doskonałej jakości wyrobów.
Zestawy głośnomówiące wbudowane
Podczas nadchodzącej rozmowy muzyka z radia jest przerywana, a dźwięk rozmówcy w doskonałej jakości dobiega bezpośrednio z głośników samochodowych. Posiadamy pełną gamę produktów, zaczynając od zwykłych z kontrolerem, poprzez sterowane ekranem dotykowym, kończąc na zestawach wyposażonych we wzmacniacz mocy.
Uchwyty do telefonów i smartfonów
Dedykowane, bądź uniwersalne uchwyty do telefonów i smartfonów. Rozbudowane możliwości konfiguracji daja możliwość korzystania z nawigacji z jednoczesnym ładowaniem baterii oraz korzystaniem z zestawu głośnomówiącego.
Funkcjonalność oferowanych przez naszą firmę zestawów głośnomówiących Bury zapewnia:
- ciekawy design i doskonałą jakość dźwięku
- zestaw głośnomówiący do każdego samochodu i telefonu
- prostą obsługę, niemal każdy jest w stanie bardzo szybko nauczyć się obsługi zestawu nawet wówczas gdy wcześniej miało się zestaw innego producenta
- możliwość sparowania z dwoma telefonami (funkcja multipoint). Dzięki tej funkcjonalności można wybierać numery z obydwu książek telefonicznych
- żadnych szumów, ani echa otoczenia
- długi czas rozmów, informowanie o stanie baterii oraz możliwość ładowania telefonu
- automatyczne włączanie / wyłączanie
- można sparować do dziesięciu telefonów
- A2DP - odtwarza muzykę przez Bluetooth, dzwonki multimedialne i pozwala słuchać audiobook z telefonu
Każdy klient może reklamować urządzenie poprzez Dystrybutora/Firmę, która dokonała sprzedaży urządzenia lub zwraca się bezpośrednio do BURY-Serwis. Naprawa gwarancyjna odbywa się na zasadzie door-to-door.
Kontakt - Serwis: poniedzialek - piatek do godziny 15.00 - tel. 017 / 584 52 00 do godziny 15.00 - tel. 017 / 788-46-00 wew 302 lub 445 lub 342 |
Naprawa gwarancyjna-przesyłka na koszt firmy BURY tyko poprzez kuriera DHL. Przesyłki od innego kuriera na koszt BURY-NIE SĄ ODBIERANE przez Magazyn. W przypadku stwierdzenia podczas naprawy urządzenia usterki z winy klienta-zwrot urządzenia do klienta za pobraniem kosztów naprawy i przesyłki x 2 (do i z BURY). Naprawa pogwarancyjna - wysyłka urządzenia do Serwisu na koszt klienta, zwrot do klienta za pobraniem kosztów naprawy i przesyłki zwrotnej x 1 (z BURY). W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy o kontakt z naszą firmą (zakładka Kontakt).